TelefonulTau.eu sunt incompetenţi

martie 26th, 201236 Comentarii »

Cu aproape un an în urmă, prietena mea și-a cumpărat un Samsung Galaxy S de la telefonultau.eu. Inițial vroia să-l ia din altă parte dar după ce i-am povestit eu că sunt băieți buni, că fac reviewuri în românește, că se implică în comunitatea asta a pasionaţilor de tehnologie, a cedat. A plasat comanda online și în două zile suna curierul la ușă. Eram obișnuit ca înainte de expediere să sune cineva de la firma respectivă să confirme comanda, n-a sunat nimeni. Mi s-a părut ciudat în măsura în care eu aș putea să-mi fac zece conturi și să plasez tot atâtea comenzi în numele altor oameni care să nu aibă habar de chestia asta, mă rog, să zicem că e problema lor până la urmă din moment ce plătesc fiecare tur/retur.

De curând telefonul s-a defectat. A murit senzorul gravitațional. De fiecare dată când întorcea telefonul să urmărească un clip sau să scrie un mesaj în landscape imaginea afișată pe display se întorcea în conformitate cu poziția telefonului, dar când îl întorcea înapoi în portrait imaginea rămânea neîntoarsă. Să zicem că nu ar fi o problemă chiar atât de mare pentru că în meniul Androidului există opțiunea de a dezactiva această funcție. Problema era că nu mai putea juca nici un joc care folosește acest senzor, iar jocurile au reprezentat unul din motivele principale pentru care a ales un smartphone.

În prima fază am crezut că este o problemă de soft așa că i-am aplicat o resetare generală, l-am ajutat să revină la setările din fabrică. Operațiunea n-a fost un succes. Apoi am bănuit că poate fi o problemă mai adâncă, l-am conectat la Kies (programul Samsung) și i-am făcut un update oficial. Nu s-a rezolvat nici așa. În cele din urmă am decis să-i instalăm un alt ROM (soft) îmbunătățit de băieții de pe XDA. Evident că senzorul se comporta la fel, adică deficitar.

După ce am epuizat variantele de intervenţie asupra sistemului de operare ne-am dat seama că defectul nu poate fi decât unul hardware. Pentru asta există garanția de doi ani acordată, prin lege, de către producător. Am intrat pe site și am sunat la unul din numerele afișate acolo. A răspuns o domnișoară amabilă care mi-a spus cam ce trebuie făcut și unde trebuie trmis pachetul. Partea absolut normală e că, în cazul unei garanții, nu trebuie să plătești transportul prin curier, nici dus și nici întors. Am pregătit pachetul: telefonul în cutia originală, bateria scoasă, garanția și un bilețel pe care am scris cât se poate de explicit ce anume nu mergea. Cu exemple!

După vreo câteva zile sună o altă domnişoară:

- Anda?
- Da.
- Aveți un telefon în garanție la noi?
- Da.
- Puteți să îmi spuneți va rog pe ce nume este?
- Păi pe numele meu (îi zice numele complet).
- Nu se poate, nu e pe numele dumneavoastră…
- Păi cum să nu fie pe numele meu dacă eu l-am cumpărat, mai mult decât atât l-am plătit cu cardul deci trebuie să aveți undeva toate datele mele.
- Nu cred. Cum îmi demonstrați că e telefonul dumneavoastră?
- Păi cum să vă demonstrez? Din moment ce eu l-am cumpărat, din moment ce dumneavostră mă sunați pe mine, din moment ce v-am spus ce model e și ce culoare are cum să va mai demonstrez?
- Nu știu, trebuie să îmi demonstrați….
- Păi ce să va zic? E modelul ăsta, culoarea asta, are folie pe display, e zgâriată într-un colț, mai e zgâriat și pe partea din spate într-un punct.
- Și pe ce nume e?
- Păi dacă nu e numele meu, ce nume ar putea să fie?
- Asta dumneavoastră trebuie să îmi spuneți…
- Doamnă, dumneavoastră ce hârtie aveți în mână? certificatul meu de garanție e verde.
- Aaaaa, păi nu e pe numele Moraru? Aaaa, mă scuzați, s-a făcut o greșeală. Îl trimitem astăzi și îl primiți mâine.

După ce au trecut trei zile în care nu a venit nici un curier am sunat eu la FanCourier Timișoara. Le-am zis că trebuie să primesc un pachet ce trebuia să ajungă în urmă cu două zile și că nu am primit nici o veste în legătură cu el. Tipa de acolo mi-a cerut un AWB. Eu n-aveam nimic pentru că nimeni de la telefonultau.eu nu s-a sinchisit să trimită un mail cu un amărât de cod. Am sunat înapoi la telefonultau.eu iar tipa de la relații cu clienții mi-a zis că nu știe nimic de nici un telefon, că probabil nu a ajuns încă la ei la sediu. Am rugat-o să mă sune de îndată ce află ceva despre pachet.

Nu m-a sunat nimeni în ziua aia, așa că am sunat eu a doua zi. De îndată ce a răspuns domnișoara s-a grăbit să îmi comunice AWB-ul de parcă exact în momentul ăla era cu mână pe chitanța de expediție. Mi-a spus că nu e vina lor, că au trimis pachetul în urmă cu două zile și că vina aparține în totalitate celor de la Fan, s-a oferit să-mi trimită și o copie a chitanţei de expediție pe e-mail. Am sunat din nou la firma de curierat și le-am spus AWB-ul primit. Surpriză, aceștia au zis că nu există un asemenea AWB, prin urmare acest colet nu există. Am sunat iarăși la telefonultau, domişoara de acolo mi-a spus din nou că ei nu au nici o vină, că l-au trimis și că nu știu ce s-a întâmplat de fapt. Am rugat-o să sune la firma de curierat și să vadă ce se întâmplă, pentru că doar ea putea face o reclamație în calitatea ei de expeditor. Nu m-a sunat nimeni. Spre seară am sunat tot eu. Aceeași domnișoară de la telefonultau.eu mi-a zis că a încercat să ia legătură cu cei de la firmă de curierat dar că nu răspunde nimeni la telefon. Am sunat la sediul central de la București și le-am explicat situația celor de acolo. Le-am dat AWB-ul și i-am rugat să verifice și ei. Nimic. Nimeni nu știa nimic de colet. Cei de la telefonultau spuneau că l-au trimis, cei de la Fan Courier susțineau că nu l-au ridicat. Am sunat la Ploiești, nici aia nu știau nimic.

Sâmbată soseşte coletul, după 4 zile în care nimeni nu ştia nimic de el. N-am primit nici măcar un telefon înainte, nici de la telefonultau.eu, nici de la Fan Courier. După toate cele întâmplate mă aşteptam să găsesc în colet vreo trei cartofi sau vreo două pietre. Era telefonul. L-am scos, l-am pornit şi surpriză. Telefonul se comporta exact ca înainte, adică are senzorul stricat. Pe garanţie scria: Problemă – resoftare. Adică, după ce am scris explicit ce probleme are, după ce am trecut de faza cu verificatul – Bă îi al tău sau a lu’ altu? – , după ce au trecut 4 zile în care nimeni nu ştia nimic de el, după zeci de telefoane (au fost zeci!), soseşte telefonul fără ca măcar cineva să-şi ceară scuze (măcar atât!) pentru cele întâmplate. Iar telefonul este tot defect.

Astăzi am sunat din nou şi le-am zis că telefonul este în continuare defect. Am primit un singur răspuns: Telefonul a fost reparat şi verificat de către cei din service! Nu se poate să nu meargă! Cu alte cuvinte: Eşti prost! L-am trimis înapoi pentru că n-am de gând să folosesc ceva nefuncţional. Cred că până acum, zeci de oameni au mers pe recomandarea mea şi şi-au cumpărat telefoane de la telefonultau.eu. De azi înainte recomandările mele vor avea drept ţintă alt magazin, unul care ştie să se comporte cu clienţii.

« Femeile astea
Câinii comunitari, o veşnică problemă »

36 Comentarii

  1. radu spune:

    da’i in judecata

    ce ai de pierdut ?

  2. Anda spune:

    si niste bani…

  3. daniel spune:

    Sustin cele spuse de d-l Tatar si vin in completare cu urmatorul fapt: sun zilele trecute la firma in vederea achizitionarii unui telefon,la care normal am solicitat inainte ceva detalii,unul dintre ele fiind si de unde-l livreza furniazorul extern deoarece cu firma asta am mai patit-o acum catava ani inainte,livrandu-mi un telefon de prin Indonezia.Persoana care a raspuns tot imi explica ca-i fabricat in China,eu tot o intrebam de pe ce piata il aduce, la un moment dat imi inchide telefonul fara nici un motiv in mijlocul conversatiei. Sun din nou si o intreb daca e normal asa si la fel imi inchide telefonul fara nici un motiv,bineinteles fara sa aflu ce ma interesa. Sfatul meu e sa evitati aceasta firma care pe langa ca nu-i in stare sa aduca telefoane de pe o piata europeana,nu pot da detalii nici prin telefon deoarece ei cunosc ca sunt de proasta calitate si le achizitioneaza de pe ultimele piete de pe glob,ca apoi sa le revanda in Romania la preturi mult mai mari.Mentionez ca telefonul din Indonezia era lipsit de unele functii pe care le-ar fi avut un telefon de pe piata europeana. Asa ca,sfatul meu,evitati sa cumparati de la ei!!!

  4. Ovidiu spune:

    Nici Orange nu is mai buni.
    S II, difuzorul pentru convorbiri (casca) … defecta direct la livrarea aparatului nou.
    Trimis in garantie, desi ar fi trebuit sa mi-l schimbe pe loc.
    A sosit peste 7 zile : resoftat! Cu acelasi defect, bineinteles.

    Trimis din nou, alte 7 zile : verdict “defect neconstatat:”

    La fel, ar trebui dati in judecata, dar din nou, cine are timp si bani de pierdut!
    Pe asta se bazeaza si ei si ii doare in cot.
    M-am saturat de tara asta

  5. Eu spune:

    Eu vroiam sa imi iau un Lg Optimus L7 care pe telefonultau.eu e 859 ron si la alte magazine costa 1200 ron
    Ei au spus ca au un contract avantajos cu frnizorii si sunt mai ieftine decat la alte magazine..
    Dupa spusele voastre o sa ma gandesc mai bine …..

    • GABRIEL TRIFU spune:

      Pretul de 859 la vremea respectiva era apropiat de cel al multor magazine online,1200 probabil era o oferta izolata.Nu am cum sa va dau dreptate,dar bineinteles nu putem multumi pe toata lumea.

  6. gateway spune:

    am avut tel cumparat de la telefonu tau.eu in 2 luni sa stricat de 2 x REGENERSIS SUNT VARZA SAU ANGAJATI SUNT OBOSITI

    • cineva spune:

      Am comandat la ei un telefon Lg T385 vazand ca un pret atractiv fata de alte magazine. Inanite de a comanda am primit asigurari de la ei ca telefonul estec nou, original si nebranduit. Ulterior la late intrebari au spus chiar ca telefonul este decodat, fapt ce contrazice afirmatia lor ca este nebranduit. La deschiderea coletului am observat ca telefonul nu primea decat cartela de cosmote sau orange. Ca urmare telefoanele pe care le comercializaza dumnealor nu provin direct de la producator, au o provenienta dubioasa find codate in anumite retele su sunt de calitate slaba. Cred ca telefoanele nu sunt de pe piata europeana.

    • GABRIEL TRIFU spune:

      Cand primiti un produs cu garantie REGENERSIS nu putem decat sa il trimitem la ei si sa rezolve problema.Avem ceva probleme in comunicarea si rezolvarea problemelor cu ei,dar majoritatea produselor au garantie la noi in service.

  7. altcineva spune:

    astazi citind review-urile de la telefonul LG T 385 am vazut ca la d-ul Barbu spunea la o intrebare pusa de cineva ca telefonul este branduit in orange. Mai jos tot el raspundea dar intr-a alta zi ca telefonul este nou, oroginal si nebranduit. tot intr-o discutie telefonica cu o stimabila domnita aceasta spunea ca telefonul este branduit pe Vodafone. la scurt timp review-ul in care preciza ca telefonul este nebranduit a fost sters. deasemena au mao fost sterse review-urile in care cinev reclama ca nu poate folosi telefonul cumparat in reteaua orange. nu sunt decat niste

    • GABRIEL TRIFU spune:

      Stiu ca au fost confuzii in ceea ce priveste LG t385,dar au fost stocuri si de a Orange Romania si Vodafone Romania si stoc de GERMANIA.Stocurile de modificau la cateva zile.D-l BARBU a raspuns eronat in ceea ce priveste aceasta problema,insa sunt convins ca pe perioada cat am avut stocuri la acest model a fost cel mai bun pret din Romania,lucru verificat.Sper ca cei care au cumparat de la noi nu au avut probleme.

  8. Dgybrill spune:

    Sal, pana acuma nu mi-am luat nici un telefon de pe vreun site, dar intentionez sa i iau prietenei mele un blackberry bold 9790 sau nu neaparat modelu asta dar sa fie bold si dupa ce am citit ce ai scris pe blog nush ce sa fac….telefonultau.eu si vantigsm erau cele doua site-uri de pe care urma sa ma hotarasc dar acum nu stiu ce sa fac….daca ai vreo sugestie despre alt site te rog sa ma anunti pe mail. apropo, in legatura cu fan curier si faptul ca nu ai auzit nimic de coletul tau de 4 sau 5 zile….eu lucrez la o firma care livreaza colete in tara cu fan curier, ma rog nu telefoane mobile, si vreau sa iti spun ca nu sunt ei asa de competenti pe cum ar parea, chiar daca sa zicem ca nici firma de telefoane nu i serioasa nici fan nu e. trimitem colete cu ei si le primim inapoi cum ca nu il mai vrea clientul si defapt clientul nici macar nu a avut coletul in fata sa il refuze, si ne suna pe noi sa ne intrebe de ce nu ia ajuns comanda si asa mai departe….si eu sunt tot din Timisoara la un magazin de arte din piata unirii….deci credema, si firma de curierat are vina ei

    • Iulian spune:

      Salut, iti raspund aici, poate mai e cineva interesat. In primul rand e alegerea ta daca vrei sa cumperi ceva de la ei sau nu, eu doar mi-am povestit experineta(daca pot sa-i spun asa) si dupa ce s-a intamplat nu pot sa-ti recomand sa iei ceva de acolo. In schimb, pot sa-ti recomand eMAG , am luat multe chestii de la ei si n-am avut absolut nici o problema. Mai mult decat atat, daca m-am uitat bine BlackBerry Bold 9790 e ceva mai ieftin decat pe multe alte site-uri dubioase, da-i un click si vezi. Daca vrei neaparat BlackBerry, mai au in stoc cateva modele. Ma gandesc ca e posibil ca si firma de curierat sa fi avut o parte din vina, dar macar ei au comunicat frumos si au incercat sa rezolve problema, asa ca nu am ce sa le reprosez. Spor la cumparaturi!

  9. Alex spune:

    Salut, Uite ce le-am scris eu si nu am primit nici un raspuns:
    Am cumparat de la dvs HTC ONE V, am aproximativ 8 luni, de curand l-am trimis in service, deoarece butoanele de jos touch, cele de home, ec nu functionau cum trebuie, trebuie sa dau click langa buton ca sa mearga, iar dupa un timp nu mai mergeau deloc.
    L-am trimis in service si am primit telefonul.
    Ei spun ca la reparat si ca merge, Il scot din cutie, dau sa pornesc, nu merge, desfac capacul ca sa vad daca cumva au pus hartie la baterie si cand surpriza: Au turnat cred ca 5 tuburi de superglue in el, se cunoastea si pe capacul din spate urme de superglue, am dat sa desfac si normal ca s-a crapac si carcasa , ma uit, numai superglue.. am fost la un service la fratele meu si mi la desfacut in fata, mia aratat clar ca are superglue si pe ecran, ecranul cu touch a fost lipit cu superglue!!! toata aceasta manopera fiind realiza de cei de la service-ul dvs. Am sunat la ei imediat cum am vazut capacul cu urme de superglue dar nimeni nu a raspuns, mail, etc .nimic nici un raspuns. Acum am facut comanda de ecran cu touch si carcasa ca sa il pot face la un service autorizat HTC, cei de la service si-au batut joc. Am inaintat o plangere la OPC si astept raspuns.

  10. tibi spune:

    Buna. Chiar vroiam sa cumpar un telefon de pe telefonultau.eu (este vorba de xperia ZR). Acum ca am citit ce ai patit, nu mai am de gand. Felicitari pentru faptul ca iei atitudine si faci ceva in legatura cu nedreptatea care s-a facut. Ajuti multi oameni care s-ar putea prosti cumparand de la ei…

  11. Cristi spune:

    Nu te supara ca iti spun dar problema nu este alor, cu telefonul, si telefonul nu are nici un defect. Inseamna ca aia de acolo de la service nu stiu meserie (asta ar fi singura vina).
    tot ce trebuie sa faci este sa intri in setari la ecran, sa pui telefonul pe birou si sa ii dai recalibrare. sa decalibrat senzorul de aceea facea asa. am patito si eu la un s2

    • Iulian spune:

      Nu te supara ca iti spun, dar tu nu prea stii ce vorbesti.

    • Cristi spune:

      bine man, sa zicem. eu is prost si tu destept.
      incercam sa ajut in cazul in care mai pateste cineva. dar na, daca nu stiu ce vb atunci lasa lumea sa trimita telefonul prin garantie ca sa nu ii faca nimeni nimic decat sa isi rezolve ei problema prin 3 atingeri de ecran si 2 minute.
      intereseaza-te si ai sa vezi ca am dreptate, Prea Luminatule!!!

    • Iulian spune:

      Eu spun ca era defect senzorul de proximitate si g-sensorul si tu zici de recalibrare. Da, m-ai luminat de ma dor ochii. Citeste, incearca sa intelegi si apoi comenteaza. E atat de simplu, nu-i nevoie de persiflari si alte cele. Si da, in cazul asta ai vorbit exact pe langa.

    • Cristi spune:

      :))bine domnu. iti spun din propria experienta ca am patit-o si eu. dar lasa, stai si traieste in bula ta “perfecta”. te pup papa

  12. Denis spune:

    Acum ,ca tot e “vinerea nearga”, am vrut sa imi cumpar un telefon,Lumia 720.Am vazut ca pretul lui e de 1000-1100 lei ,dar pe telefonultau.eu era 899.Asa ca am sunat la ei sa il achizitionez.Ei au 3 numere(cosmote,orange,vodafone) si vreau sa va zic ca am sunat pe fiecare numar macar de 20 de ori si nimeni nu a raspuns.Acum ca am citit tot ce ati zis mai sus, faptul ca nu au raspuns, apoi am incercat si pe facebook ,lasandu’le un mesaj daca pot plasa comanda acolo,dar m’au invitat frumos pe site ca si cum prostanu de mine nu si’a dat seama ca au site.Faptul ca nu mi’au raspuns e cel mai bun lucru care putea sa mi se intample.E incredibil ce magarii se fac pe fata.

    • Cristi spune:

      Eu am cumparat un Samsung ativ s de la ei si au fost promti, si la tel si la email. Sunt multumit de ei. Telefon nou sigilat si pachet ambalat calumea. Nu stiu cum sunt cu garantiile, dar nici nu vreau sa aflu. Eu iti recomand sa iti iei. Nu gasesti mai ieftin. Singurul – este ca nu te suna pt confirmare. Primesti email ca a fost trimis. Atata tot. Nici un awb sau cum se numeste acel cod de la fan curier

    • Bula spune:

      Si tie ti se pare normal?

    • Cristi spune:

      Hai ca nu mori pt atata. important ii sa fie telefonu bun si ceea ce vrei. nu cred ca tu la randul tau esti o persoana foarte corecta, asa ca nu ai de ce sa ai pretentii

  13. marius raducioiu spune:

    Client:
    Vreau sa renunt la cumpararea telefonului lg g2.

    telefonultau.eu:
    Buna ziua,

    Va rog frumos sa imi dati mai multe detalii,ati primit produsul?Nr. comenzii.

    Ionut
    (Suport telefonultau.eu)

    Client:
    Nr. Comenzii 1xxx. Problema. E ca mi ati trimis un tel second hand.carcasa trosneste, pinii de conectare ai incarcatorului sunt evident folositi. E praf si scamă in difuzor precum si in fanta pt incarcator. M ati mintit in leg cu tot ce v am intrebat. Am intrebat daca tel e branduit, pt ca am citit pe forumuri ca vindeți și in acest fel, mi ati răspuns negativ. Am intrebat despre cutia in care vine telefonul daca are sigiliul original mi ati răspuns pozitiv. Minciuni. Telefonul este din reteaua t mobile pt ca apare logo ul cand dau restart. Cutia era “sigilata” cu o bucata ordinară de leucoplast pusa de voi. Vreau să l returnez astazi așa ca vreau să stiu care sunt pasii in aceasta privinta. Si sa va fie rușine. Sper ca nu o sa mi răsp. Cu lucruri de genul telefoanele noastre sunt noi si așa mai departe.

    telefonultau.eu:
    Buna ziua,

    Trimiteti telefonul catre noi exact in starea in care a fost trimis de catre noi.Livrarea trebuie efectuata prin fan courier cu plata transportului catre noi,iar suma o sa va fie returnata in termenul legal.

    Ionut
    (Suport telefonultau.eu)

    Client:
    Ok ti l trimit. Pai si eu ce baza legală am ca mi dati banii inapoi? Și fara răspuns de genul noi nu facem așa ceva și așa mai departe. Ma intereseaza asigurarea legală ca mi primesc banii. Increderea mea in voi este zero. O sa va fac reclama negativă peste tot. O sa mi dau nr de tel și tot ce trebuie ca sa nu creadă omul ca are de a face cu concurența. Și in ianuarie să vă așteptati și la opc pe birou.

    telefonultau.ro:
    Am inteles punctul dumneavoastra de vedere inca de la primul mail de aceea nici nu am dorit sa lungim povestea.Dumneavoastra ne veti trimite produsul inapoi,noi va vom trimite banii iar dupa aceea puteti face ce doriti.

    Ionut
    (Suport telefonultau.eu)

    Client:
    pai in primul rand nu ai ce poveste sa lungesti. lasa obrazniciile de genul asta. zici ca ai inteles din primul mail ce vreau. atunci nu l ai citit pe al doilea.raspunsul tau inseamna ca tu primesti telefonul si dai banii mei curierului cum ai primit telefonul? adica eu declar o valoare a pachetului la curier? ca asta se intelege din ultimul tau mail

    teleonultau.eu:

    Buna ziua,
    Nu,banii va vor fi livrati intr-un cont pe care dumneavoastra ni-l veti furniza.Coletul va fi doar cu plata transportului catre noi,fara nicio alta suma in plus.Banii va vor fi lvrati in termenul legal.

    Ionut
    (Suport telefonultau.eu)

    Client:
    Imi răspunzi dom le azi ori astepti sa ti se termine programul?

    telefonultau.eu:
    Buna ziua,

    O garantie scrisa nu va pot oferi,cum de vorba buna nu vreti sa intelegeti,in acest caz eu nu am cu ce sa va ajut.
    O zi buna in continuare.

    Ionut
    (Suport telefonultau.eu)

    Client:
    Deci daca n am incredere in voi ca sunteti niste mincinoși si hoti, nu inteleg de vorba buna. Ba incompetentule emag are un formular de returnare pe care il completezi și stii ca o sa ti trimita banii. Despre asta vb bai incompetentule. Ai așa ceva?

    telefonultau.eu:
    Buna ziua,
     
    De acum nu va voi mai raspunde la niciun email datorita limbajului de mojic.
     
    Ionut
    (Suport telefonultau.eu)

     *Comentariu editat din pricina lungimii si a datelor irelevante.

  14. Ionut spune:

    Am patit-o si eu cu un Lumia 720, telefonul e codat pe Vodafone-DE, numai hoti si mincinosi in tara asta!! Urmeaza sa incep si eu demersurile cu OPC si publicitate cat incape la telefonultau.eu
    Imi pare rau ca nu am citit comentariile de mai sus…am avut asa o retinere la ieftineala…se mai si lauda ca dau husa, incarcator auto si folie toate de cea mai proasta calitate si unele nici macar nu sunt compatibile cu telefonul! Pana in prezent tel. functioneaza aproape normal…(nu pot primi MMS-uri si nici face setarile automate de la orange) dar ma astept la mai multe probleme…
    Astept sa vad raspunsurile d-lui GABRIEL TRIFU, de ce furnizeaza telefoane codate pe alte retele si defecte?
    Ce profit e deajuns sa se lase de magarii, oare ???

  15. Cristi spune:

    Eu am un SGS2 de la ei si e codat pe Vodafone Spania. Dupa ce i-am dat resetare la setarile din fabrica, si-a facut update de soft la Android 4.1.2 si imi cere un cod PIN de deblocare SIM pentru retea. Oare de ce,ca eu am luat de la ei un telefon liber de retea… Le-am trimis mail si i-am rugat sa-mi trimita acel cod ca sa pot debloca telefonul,dar au zis ca nu se poate debloca decat daca-l trimit la ei la Ploiesti. Nu am fost de acord, am rezolvat problema la un service local in cateva minute. Pe viitor o sa-mi cumpar telefoane doar de acolo de unde am asigurat service pe plan local. In nici un caz de la TelefonulTaupunctEu…

  16. Cristi spune:

    Revin cu un comentariu mai amplu,intrucat le-am promis baietilor de la TelefonulTau, si nu as vrea sa nu ma tin de cuvant:
    Am cumparat de la ei trei telefoane : un Galaxy S2 si un Galaxy S plus in Decembrie 2011 si un Nokia 808 in Noiembrie 2012. La vremea respectiva eram convins ca telefoanele cumparate sunt necodate si libere de retea, pentru ca domnii de la Telefonultaueu asa se lauda pe siteul lor. Niciunul din cele trei nu a venit in cutie sigilata din fabrica. Exact peste sigiliul original era aplicat un “sigiliu” constand dintr-o banda scotch semitransparenta (ca sa se poata citi avertizarea de pe sigiliul original cum ca daca sigiliul este rupt sa nu accepti coletul.(sic!)), personalizata cu mottoul (nou.ieftin.bun.) si cu numele firmei.
    La Galaxy S2, am observat in momentul cand l-am pornit ca are instalate niste aplicatii de la Vodafone in limba spaniola,pe care nu le puteam dezinstala, dar cum telefonul functiona normal, si nici eu nu stiam mai nimic despre codari si decodari de telefoane, mi-am zis ca nu ma deranjeaza prea tare si l-am acceptat ca atare. Problema a aparut acum cateva zile, cand datorita faptului ca mergea mai greu si se bloca destul de des, am hotarat sa-i dau un factory reset,sau pe romaneste revenire la setarile din fabrica. Am efectuat operatiunea cu succes, si la un moment dat mi-a aparut un mesaj ca este disponibila o actualizare de soft. I-am dat sa o faca, si dupa ce a terminat am devenit fericitul posesor al versiunii de Android 4.1.2. Pana aici toate bune si frumoase. In momentul in care am introdus cartela SIM ,mi-a cerut codul PIN de deblocare SIM pentru retea. Pai de ce, ca doar telefonul pe care l-am luat e necodat in nici o retea?
    Am sunat la TelefonulTau sa le cer ajutor. Am sunat de mai multe ori la toate numerele de telefon afisate pe site, pana cand intr-un tarziu o reprezentanta a sexului frumos a binevoit sa-mi raspunda. I-am explicat ce problema am si mi-a spus ca singura solutie e sa trimit telefonul la ei in service. Am insistat,spunandu-i ca-mi puteau spune mie acel cod de deblocare ca sa-l introduc singur si rezolvam problema.(am vazut pe net ca sunt siteuri romanesti care-ti pot furniza pe baza IMEI-ului si bineinteles contra cost acel cod de deblocare in retea). Am intrebat-o de ce mi se cere acel cod daca telefonul a fost cumparat ca liber de retea. Mi-a spus cu candoare ca e vina mea ca am facut singur actualizarea de soft in loc sa-l trimit la ei in service pentru asta. Am tot insistat ca nu e vina mea, ca telefonul trebuia sa fie liber de retea si necodat, ca sunt luat de fraier,etc si la un moment dat posesoarea vocii de la “celalalt capat al firului” mi-a inchis telefonul in nas. Probabil ca individa a auzit si ea pe la TV de notiunea de “satisfactie a clientului”, si constatand ca are de-a face cu un client care nu prezinta astfel de simptome, a decis ca e mai bine sa nu se complice.
    Super firma ! Deci pentru orice actualizare de soft trebuie trimis telefonul la Ploiesti, sa te lipsesti de el pentru cateva zile cat dureaza pana vine inapoi, ca asa vor tovarasii de la TelefonulTau, ca altfel cica pierzi garantia. Aberant ! Eu oricum n-aveam ce pierde intrucat telefonul iesise din garantie de o luna, si nici nu-mi convenea sa ma lipsesc de el pentru cateva zile, asa incat am decis sa nu mai am de-a face cu ei si am rezolvat problema la un service local in cateva minute, bineinteles pe cheltuiala mea.
    Ce m-a mai deranjat a fost faptul ca la Nokia 808 stecherul de la incarcator era din acela cu 3 poli ( pentru UK,USA) si i-au atasat ei un adaptor destul de butucanos.
    In concluzie, cascati bine ochii atunci cand cumparati de la genul asta de magazine, verificati ca produsele comandate sa aiba sigiliul original si sa fie intr-adevar libere de retea, iar in caz contrar returnati-le si cereti-va banii inapoi.

  17. Ovidiu S. spune:

    telefonultau.eu e o firma de hoti in toata regula. in iunie 2013 am achizitionat si eu de la ei un htc one S. cand am sunat sa intreb despre tel cei de la firma m-au asigurat ca e cel cu procesor S4 de 1.5Ghz. Dupa ce am plasat comanda am primit telefonul in 2 zile. Cand am deschis coletul pe eticheta de pe cutia telefonului scria ca e Z560E (adica varianta mai slaba cu procesor S3) dar dupa ce am verificat frecventa procesorului cu mai multe programe de profil am ramas surprins ca e intradevar varianta cu S4. Dupa aproximativ o luna si un pic s-a ivit o problema ciudata. Telefonul a inceput sa isi piarda complet sunetul. De multe ori isi revenea singur dupa ceva timp, alteori isi revenea dupa 1 sau mai multe restarturi. Urma sa plec din tara pentru o perioada si nu am trimis telefonul in garantie atunci pentru ca nu stiam cat o sa dureze si am decis sa aman trimiterea lui. Pana la urma am trimis telefonul in garantie la mijlocul lunii ianuarie. Dupa 1 saptamana il primesc inapoi impreuna cu 1 foaie de reparatie de la service`ul Regenersis. Dar aceasta era necompletata. Nici un diagnostic nimic. Bineinteles dupa ce am trimis telefonul nu am primit nici un raspuns in legatura cu diagnosticul si durata reparatiei (cum se lauda telefonultau.eu pe site ca in 24-48h maxim se comunica diagnosticul si durata reparatiei). In fine am primit telefonul vinerea dimineata si a functionat ok pana sambata dimineata cand a reaparut problema. L-am trimis iarasi inapoi cu garantia si tot asa nu am primit nici o veste timp de 1 saptama jumatate. Apoi primesc un telefon de la service Regenersis si tipa respectiva imi spune ca au primit telefonul, l-au diagnosticat si reparatia acestuia costa 700 ron. I-am explicat in fel si chip domnisoarei ca telefonul este in garantie dar ea insista ca nu il pot repara prin intermediul garantiei si i-am zis ca o sa revin cu un telefon dupa ce i-au legatura cu telefonultau.eu sa vad ce se intampla. Cand am sunat la firma domnisoara a zis ca nu stie ce sa intamplat si a zis sa sun iarasi la service si sa le spun ca in urma cu 1 saptamana telefonul a fost reparat la ei prin garantie.

  18. Ovidiu S. spune:

    Scz. Problema e prea lunga pentru 1 singur Comentariu.
    Deci dupa ce sun iarasi la service ei imi zic ca telefonul a fost refuzat si prima data in service si ca a fost trimis inapoi fara vreo reparatie. Dupa aceea sun iarasi la telefonultau.eu le explic din nou si ei habar nu aveau ca telefonul nu a fost reparat. Si au zis sa sun iarasi la service sa le zic sa trimita telefonul inapoi la ei si ca o sa il trimita in alt service. Dupa inca 1 saptamana si ceva fara nici o veste (desi am rugat-o frumos pe operatoarea de la telefonultau.eu sa ma tina la curent cu diagnostic si reparatie) primesc un telefon si imi zice tipa ca telefonul a fost reparat (a fost schimbat difuzorul), dar ca mi-au anulat garantie deoarece au gasit lichid/lipici pe placa de baza. Degeaba am explicat eu ca telefonul nu a fost scapat in apa sau altceva si mi-au zis ca putea sa apara si de la condens.
    DAR PROBLEMA PRINCIPALA este ca dupa toate acestea am studiat putin actele si legea si am descoperit un mare rahat facut de cei de la telefonultau.eu. Telefonul nu avea urme de uzura cand l-am cumparat dar nu era in cutia originala. La inceput nu am dat prea mare importanta la eticheta de pe cutie pana acum cand am realizat ca IMEI`ul telefonului de pe garantie nu corespunde cu IMEI`ul real al telefonului.
    CONCLUZIA E CA firma VIGAFON (telefonultau.eu) este mai neserioasa decat bisnitarii cu telefoane furate din targ. Sfatul meu e ca toti care au avut probleme cu ei sa se adreseze numaidecat OPC`ului pentru ca eu sigur asa o sa fac.

  19. Alex spune:

    Penali astea de la eu se cere cnp ul pentru livrare de cand????si imi mai spune ca nu este curier la mine in oras si ca trebuie sa platesc + 40….. lei nu mai cumpar de la ei!!!!!!!:D

  20. Mihnea spune:

    Asa sunt toate firmele astea jegoase din Romania. Toti sunt de treaba si vai ce oameni de nota 10, pana ajungem sa avem nevoie de garantie….

    Cand ai nevoie de garantie, BUM! Ai dat de dracu alta nu! Pe bune! Garantiile la noi in tara sunt KK! ZERO BARAT!

    Oameni buni, cand cumparati ceva, aveti grija sa fie cat mai longeviv si durabil si sa aveti sanse cat mai mici sa ajungeti vreodata pe la garantii ca aici se strica treaba rau de tot! Nu va bazati pe garantii. Tratati-le de ca si cum n-ar exista…

    OPC mai nou e tot KK, am facut nenumarate sesizari care au ramas NEREZOLVATE! Parca inaine mai misca cate ceva pe la OPC, mai te rezolvau cu una alta, acum mai nou, nu te mai rezolva cu nimic si iti recomanda sa dai magazinul sau serviceul in judecata…

    Poftim tara de 2 bani unde avem legea junglei si servicii ca in Pakistan! Vorba lu Vadim, in tara asta “se fura ca in codru!”


Anunță-mă când apar comentarii noi la acest articol. Te poți abona și fără să comentezi.